IT's Me




in memory ninie dengan ben :(

RIP dear.


Harini aku masih dekat lendu.Diploma in banking.
Baru part 1. Struggle teruk. Baru sem satu rasa nak give up. Surrender...

Tapi bila ingat mama abah.. rasa bersalah.Rasa macam 19 tahun hidup tak ada bakti..cewahh gitu.
Sekarang final exam pulak.Haih tak tau lah macam mana gamaknya result aku nanti.

Tak kuatnya hidupnya.Rasa hidup ni tak lengkap.Ada je yang tak kena.

Zx.
Masih keliru sebenarnya.Sayang atau apa?Tapi kalau dia tak ada rasa kosong jugak jiwa ni.
But he is so kind.Gentlement habis.Sangat.Tak tau lah itu akan kekal ke tak.
Aku pun tak taulah. I need him. Tu je.


Amai dah tak ada dalam life aku. Serius shit aku buang dia dari life aku. Dia cari pasal dengan aku. Aku cakap aku Sayang dia.Mungkin dia anggap aku nak curang kot.Taklah amai, aku tak nak kawin dengan kau.Aku nak kau ada je dalam hidup aku.Lebih dari seorang kawan.BUT U THROW ME AWAY.SO IM F**KING FINE.


Is dah tak ada apa.Layan aku tah apa-apa.SO aku pun taknak lah menagih sayang orang.
All the best is.

Entahlah hidup.Semoga aku terus tabah.
Jangan menyerah.








No comments:

Post a Comment

hye tinggalkan lah jejak anda disini (: