Home no more home



Sedihhh...sedihh sangat bila kita rindu rumah and bila dapat balik mak kata "..baik tak payah balik rumah.." sakit kut ayat tuu..
makan dalam..dalam sangat
Rasa macam nak balik lendu sekarang jugak.Taknak call rumah,xnak angkat call.Sedihhnyaaa.

I miss everyone.Sekarang aku rasa macam aku dekat tempat lain.Sedih kut.
Dah la ammar buat perangai sampai.Sedihnya harini.Nak nngis.Nak cakap pun tak larat

Ya Allah ... aku rasa macam dah jauh sangat dengan Allah.Rindu Allah.
Aku rindu kan kauuu 😭
Aku tak kuat Ya Allah.
Lemah nyaaa diri ini.

Dah lah lagi 3 minggu final
sedih stress penat letih
tak tau dah nak cakap apa.
Tak larattt . Sangat

No comments:

Post a Comment

hye tinggalkan lah jejak anda disini (: