When u was my man

Dah lama sangat tak update blog ni.Nak kata busy masih ada lagi masa untuk makan dan sebagainya.Hm gila aku tak ada masa nak makan -'-
Sekarang ni kita dah ada gummy.Tak ada lah baru mana...tapi tak adalah lama mana.
Tapi kau taulah laki
Masa nak try..awal awal dulu sweet lah.Sekarang? Hampeh.
Selalu kena tinggal,abai..konon busy sangat tak ada masa untuk aku.
DULU SEMUA BOLEH.
DULU SEMUA SAYANG.
SEKARANG???
ITULAH LAKI.
BILA MINTAK PELUANG
 KITA BAGI
LEPAS TU DIA BUANG
INGAT APA ? MURAH,MUDAH??
When u dont even care about me
It hurts,everytime
Takpelah, like what i said...
Jangan bila saya dah giveup dekat awak baru awk terhegeh hegeh nak datang balik.
Ajak kawin pun saya reject.Takpelah...saya dah biasa.Terima kasih & minta maaf untuk semua nyaa.
Awak take care.Good luck in your life,stdy and love.May Allah bless u always.Be kind, u gonna be fine.take care love.

No comments:

Post a Comment

hye tinggalkan lah jejak anda disini (: