Selasa

 
 
Harini 4/08/2015
 
Aku dah masuk UITM ALOR GAJAH aka LENDU
 
tau tak dekat mana?
 
MELAKAAAAA =)
 
 
Image result for uitm lendu
 
Haa ni lah Lendu
 
Dah 2 bulan dah dekat sini.Nice huh
 
MACAM MACAM ADA.
 
hahahahhahahhahha.Ni kenyataan.Memang macam macam ada.
 
Ada hantu
Abang kacak
Kakak Hot
Abang Aww
Kakak Jantan
Kak Sado *aku leteww
 
Aku dekat sini amik business.Ingat next sem nak tukar banking.Hewhew
 
Homesick?
Maygadddd ofcoss lah !
 
Budak perempuan yang tak pernah pergi jauh sorang sorang dari rumah dia
kena masuk asrama.Kau ghase?
 
Perghhhhhhhh
 
Makan sendiri
Tido sendiri
Astro takde
Radio macam hampeh
Tenet macam tenuk
 
Potatobanana gilaaaaaa.
 
berapa kali terlajak bangun
berapa kali lambat gi kelas
berapa kali ponteng kelas
berapa kali tak mandi gi kelas
 
hahaaahahahhahah
 
itu;lah kehidupan sebenar
 
berdiri atas kaki sendiri
 
Lendu ni besar gila bak ang.Ya Allah.Memang lah tak besar mana.
Ce kau jalan kaki.Perghhhhhhh baik tokkkk !
 
 
Sampai injured lah aku jatuh tangga
 
hahhahhaa
 
kawan? Emmmmmmm
 
Roomate ade 2.
 
Zura dengan Sha
 
Dorang okey lah.
Manusia kan mana pernah puas.
 
Classmate aku semua punnnnn bolehlah -_-
 
Aku kawan dengan Fira , Shu je.Aku manade kawan....
Sape jer nak kawan dengan kita :'(
 
 
Oklah.kita dekat library ni gtg =(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

hye tinggalkan lah jejak anda disini (: